Deel 25, Kroatië 14-7-2019

14 juli 2019 - Amsterdam, Nederland

Laatste dag.

Heerlijk wakker geworden van de gezonde Oostenrijkse berg lucht en de geur van het ontbijt van tante Diana. Deze accommodatie is helaas niet te vinden bij booking.com. Helaas, want volgens mijn beoordeling, gastvrij, goed verzorgd en klantvriendelijk. En past binnen elk budget. Dus deze accommodatie zou er wel thuis horen.

Na onze maagjes goed gevuld te hebben, werden de koelelementen weer omgewisseld en werd de auto weer ingeladen. Na nogmaals de gastvrouw bedankt te hebben, vertrokken wij om even over negen richting Amsterdam.

Ondanks wat file, regen en pitstops ging de terug reis voortvarend. De reis duurde in totaal een kleine 13,5 uur. In deze vakantie hebben wij 4760 km afgelegd. Klinkt best veel, maar zo verdeeld over 3 weken, viel het reusachtig mee.

Deze 3 weken zijn voorbij gevlogen, maar wij hebben dan ook veel mooie dingen gezien en gedaan. Morgen nog een dagje thuis om op te ruimen, ook gaan wij de gemaakte foto’s uitzoeken. Voor de liefhebber die ze wil zien, laat het ons weten, dan kunnen wij afspreken.

Wij hebben genoten van 3 toffe weken en hopen dat jullie een beetje hebben mee genoten. En misschien tot volgend jaar.

1. Dora:
    15 juli 2019
    Fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. We hebben weer genoten van de verhalen en foto's