Deel 8, Kroatië 27-6-2019

27 juni 2019 - Dubrovnik, Kroatië

Zon, zon en nog eens zon.

De nachten zijn hier erg warm. De airco staat de hele nacht te blazen, het lijkt wel storm en nog liggen we te zweten. Waarschijnlijk geen Koel-my airco.
Fran is zelfs buiten gaan liggen.

De ochtend kwam traag op gang. Laat ontbijt op ons zonnige terras en daarna klaar maken voor de zon.

Zwemkleding, zonnebrand, handdoek, luchtbed en de krokodil. Alles gepakt nu op naar het zwembad. En wat denken jullie daar scheen ook de zon.

Er waren nog genoeg lege bedjes dus konden kiezen. Dan maar 1 met parasol.
Voor als het echt te heet werd. Even een schaduw momentje.

Na wat lig en lees werk ook nog even tijd om te zwemmen. Je hoort je lichaam gewoon sissen..heerlijk die afkoeling.

Daarna snel weer op het bedje om het boek uit te lezen. Jongensdromen. Het gouden Ajax seizoen van Willem Visser.
Het hele seizoen met mooie momenten kwam weer voorbij. Morgen ga ik hem weer lezen misschien halen ze nu wel de finale. Want ik hoor altijd bij boeken en films er zit een mooi einde aan....nou nu niet hoor.

Ook nog kunnen genieten van het uitzicht op cocacobana beach waar de cruise schepen weer de haven van Dubrovnik verlieten, wat zijn ze machtig groot.

Zo dit was ons dagje morgen gaan we weer op excursie. Maar waarheen voor jullie een vraag en voor ons een weet.

Een fijne avond.

O ja het toetje was gisteren een vanille toetje

1. Peter Van der Raad:
    27 juni 2019