11-8-2022 onverwachte wending

12 augustus 2022 - Medvidići, Kroatië

Vandaag of moet ik eigenlijk al gisteren zeggen zijn we naar het strand geweest. Het strand lag iets ten noorden van Porec genaamd Spadici. Ik vond het er vrij rustig en er waren dus bedjes genoeg. Eigenlijk gebeurde er niet zoveel vandaag. Een rustig dagje dus. Tegen zessen vertrokken we richting huisje om nog een duik te nemen en daarna de bbq aan te steken. En daarna niets meer te doen.

Totdat ik een appje kreeg van een oud collega. Ik hoor van mijn vrouw dat je in de buurt bent. Dan maar even bellen dat gaat sneller. Nadat ieder met zijn gezin besproken had wat het beste was om af te spreken besloten we om ieder apart te eten en na het eten ijs te eten in Porec.

Eerst even rustig gegeten en daarna op naar Porec. De ontmoeting was op het grote plein en zo liepen we met zijn vijven op naar de ijstent bij het Casino.

Het ijs was weer heerlijk. Nog lekkerder dan de vorige keer. Ik overdrijf een beetje want mijn 3 kids waren niet mee.  Dus doe dit even om ze lekker te maken. Het was super gezellig en de tijd vloog voorbij.

We waren nog maar de enige op het terras en menig tent sloot al zijn  deuren. Het is dat de dochter van Juul weg wilde ander zaten we er nu nog.

Naar 0.45 uur mooie tijd om af te taaien en zo liepen we terug door een stil en verlaten Porec.

Ik zeg altijd maar zo het onverwachte is vaak het leukst.

Ik zeg welterusten

1. Dora: