Geschiedenisles

10 juli 2014 - Wang Dong, Thailand

Hallo allemaal,  Weer een vol programma gehad. Rustig aan begonnen vandaag ivm dat k.u.t. voetbal. We zijn er bijna overheen. Onze local was zoals altijd weer mooi op tijd. We hebben vandaag wat geschiedenislessen gekregen. We zijn bij het JEATH MUSEUM geweest en het WAR Cemetery van Kanchanaburi en het tegenover gelegen DEATH RAILWAY MUSEUM. Wat een indrukwekkende geschiedenis is daar te zien. Maar zoals de Thai hier zegt: Forgive but not forget. Een mooie spreuk vind ik zelf. Ook nog even bij wat tempels langs gegaan en langs enkele scholen. Iedereen had hetzelfde aan, dit vond Andy prachtig en gaat dit ook voorstellen op school. En wat een dicipline hier. Met onze local effe langs toerist center geweest om onze terugtocht naar Bangkok te regelen, want daar wacht morgenavond onze nachttrein naar het zuiden. Op naar de witte stranden die Liesbeth ons beloofd heeft. Onze eerste stop is Koh Samui. Morgen geen verslag, we spreken jullie later.

1. Liesbeth:
    10 juli 2014
    Gaaf! Welk strand gaan jullie? Wij zaten aan Chaweng beach bij Your Place. Dit is het restaurant / hotel waar Bobo woonde, Tara's vriendje, helaas is hij terug naar Birma. Zit aan het rustigere gedeelte van Chaweng beach en er zit een echte Franse bakker tegenover ;)
  2. Dora:
    10 juli 2014
    Ja heel indrukwekkend hè allemaal,
    Jullie gaan nu lekker naar het zuiden dat is voor ons nieuw
    Dus ben benieuwd.
    Wij gingen nu richting de Gouden Driehoek,
    Het noorden was ook prachtig.
  3. Edwin:
    10 juli 2014
    Wij gaan naar hetzelfde strand volgens mij, maar dan in het baan sin hai resort & spa zoek het maar effe op als je zin heb we blijven daar in ieder geval 2 nachten.

En we houden jullie op de hoogte van het zuiden. Het noorden doen we nog een keer misschien.
  4. Peter Van der Raad:
    10 juli 2014
    Kijk er elke keer weer naar uit mooie foto,s en verslagen