2-8-2022. Alles mee terug!!!

3 augustus 2022 - Funtana, Kroatië

Vandaag ietsjes minder actief dan gisteren. Na het iets wat verlate ontbijt de spullen gepakt om naar de zee te gaan. Badlaken, luchtbed en waterschoenen mee. Natuurlijk hadden we genoeg te drinken bij ons want het zou een warme dag worden.

Na een minuut of 25 kwamen we aan bij beachclub d'Or. Vanaf boven zagen we nog 5 bedjes. Wat een geluk dachten we maar helaas ze waren al vergeven.

Dan maar even vragen of ze nog iets vrij hadden. En ja hoor 4 bedjes en 2 parasols waren nog vrij in het VIP gedeelte. Oke die nemen we. We schrokken van de prijs maar achteraf zat het drinken erbij in. De 1ste drankjes ging ik aan de bar bestellen. Ja dat is even wennen als je VIP bent dan hoef je alleen met je vingers te knipperen en ze rennen voor je.

Ik aan de bar wachten en de vriendelijke ober zei ik kom het brengen. Het zag er een beetje decadent uit, ik voor hem uit en hij met een dienblad vol achter mij aan. Vanaf dat moment gingen onze handen regelmatig, lees heel vaak, omhoog.

Zo was er ook nog happy hour tussen 3 en 5 uur. Dus de dames aan de cocktails. Maar de actie was 2 halen 3 krijgen. Dus ik ook maar aan de rum stawberry cocktail. De aardbeien hadden zwaar de overhand. Voor mij morgen dus geen kater.

De dag bracht ons vandaag vooral zon. En onder die brandende zon werd er gelezen gezwommen en beachbal gespeeld. De dag vloog voorbij.

Om half 7 taaide we af richting het huisje. En zoals jullie al in de titel zagen alles ging mee terug. Bij thuiskomst werd het zout van onze lichamen gespoeld onder de douche. Normaal doen we dat al aan de zee maar door de droogte mogen daar de douches niet gebruikt worden. Rond 20.30 uur  kwam het dineer op tafel. Op het menu de restjes van de afgelopen dagen.

Morgen staat op het programma een dagje zwembad en boodschappen doen.

Het was vandaag weer een top dag.

Welterusten voor straks.

1. Peter Van der Raad:
    3 augustus 2022
    Weer leuk
  2. Dora:
    4 augustus 2022
    Wat heerlijk lijkt wel vakantie 🏖