Dag 7 en 8, bijna hetzelfde. 17 en 18 augustus

19 augustus 2018 - Hurghada, Egypte

Zoals beloofd het verslag van dag 7 en 8 tegelijk. Het weer is deze dagen onveranderd. Het is zonnig en nog steeds rond de 35 °. Het schijnt komende week zelfs nog iets te gaan steigen. Het weer is dus steeds hetzelfde.
Ook dat we deze twee dagen niets gedaan hebben blijft hetzelfde. Beetje zwemmen, eten en drinken.

Het enige verschil dat het vrijdag bij het zwembad was en zaterdag bij de zee.
Andy had de keuze om te zeggen wat hij vrijdag wilde en dat werd het zwembad.
Dus Fran en ik al om 8.00 uur op pad om de bedjes te regelen. Maar dat doe je voor je jarige zoon.
Het blijft toch een triest verhaal dat alle bedjes al bezet zijn en je ziet niemand er op liggen.

Bij het zwembad moet je vroeg zijn anders heb je geen bedjes. Dus bedje zoeken, zwemmen, ontbijten en dan weer terug naar de bedjes. Maar als je naar het strand gaat kun je rustig aan doen. Daar zijn bedjes genoeg. Dus als we naar het strand gaan, gaan we eerst ontbijten en dan pas een bedje zoeken.

Nu een stukje geschreven te hebben is niet alles hetzelfde.
Ja het weer en het niets doen zijn hetzelfde.
Maar het zwembad vrijdag en zaterdag zee.
Vrijdag was Andy jarig zaterdag niet.
Vrijdag geen Ajax en zaterdag wel.
Vrijdag geen wc nodig in de buurt zaterdag wel. Dit zal ik even uitleggen. Ik liep zaterdagmiddag, avond leeg.
Zo dat zijn wel weer genoeg opsommingen voor vandaag.

Ik moet zeggen na 2 culturele dagen is het best lekker om daarna 2 dagen niets te doen. Morgen dagje zwembad dus dagje chillen. Beetje zwemmen, balletje gooien en lezen. Ik houd het zo nog wel een paar weken uit.

Zo jullie zijn weer op de hoogte en ik zeg de groeten uit Egypte

1. Peter Van der Raad:
    19 augustus 2018
    Had je wat verkeerds gegeten
  2. Liesbeth:
    19 augustus 2018
    Beterschap, hoop dat het over is voor je terugvliegt 🙈
    Trainingen as ma en wo geregeld btw