Dag 9, de vloek...., 19 augustus

20 augustus 2018 - Hurghada, Egypte

Zondagmorgen het weekend is voor de Egyptenaren voorbij. Zij hebben weekend op vrijdag en zaterdag. Voor ons is het nog vakantie dus ook geen weekend.

Maar vakantie of niet vroeg op staan zit er bij ons goed in. Om 8.05 uur zaten, lees lagen, wij al op de bedjes bij het zwembad.
De temperatuur was al 31° dus een duik kon je best al gebruiken.

Zoals elke morgen met zijn 3en ontbijten om 9.30 uur. Ja voor Andy is dat nog te vroeg. Volgens mij als wij gaan slapen gaat hij op vrouwenjacht. En vraag je ernaar reageert hij niet.

Er was toch iets vreemd bij het ontbijt.
Ryan nam hetzelfde zoals altijd.
Maar Fran en ik hadden niet veel trek en aten niet zo veel. Dit had te maken met vloek van de Farao.

Na het ontbijt weer terug naar de bedjes om lekker te luieren en tussen het luieren door een verfrissende duik in het koude water. Je hoort je lichaam gewoon sissen.
Door de vloek hebben de mama en papa niet veel gegeten naar wel gedronken. En nee geen alcohol. Want dat trekt nog meer vocht uit je lichaam.

Na een dagje zwemmen terug naar de kamer om je op te frissen voor het diner.
Fran vond het mooi geweest en bleef achter in kamer met airco. De boys hadden nu dus een mannenavond.

Eerst maar onze maagjes vullen.
Twee stukjes stokbrood was voor papie al genoeg. En de boys zaten aan de kip en gehakt. Na het eten even 31en. Zonder geld want ik had natuurlijk weer als enige geld. Dus er viel niets te winnen voor me.

Na het kaarten nog even naar de winkelstraat geweest en daar wat inkopen gedaan voor op de kamer. Alles koud gezet en blijven plakken bij de boys.
Echt een jongens kamer overal lag wat.
Wat een bende!!!!
Ik heb medelijden met het kamermeisje....
Blijft Andy daarom soms zo lang weg???

Morgen zouden we een dolfijnentocht gaan maken maar die hebben we gecanceld.
Leek ons niet verstandig om met een vloek de open zee op te gaan.
Waarschijnlijk gaan we nu donderdag of vrijdag.

Dit was de dagbesteding van ons vandaag. Morgen naar het strand en hopen dat de farao ons weer goed gezind is.

Groetjes uit de toilet-gebouwen van Hurghada

Het verhaal was om 23.20 uur al klaar. Maar onze hotspot ligt op de andere kamer.
Dus vandaar de late binnenkomst bij jullie