Deel 10, Kroatie 29 juni 2019

29 juni 2019 - Seget Vranjica, Kroatië

Nieuwe plek.

Op tijd opstaan om nog iets aan de dag te hebben. En dat hebben we gehad ook.
Eerst bracht de IX 35 ons naar Trogir. Althans een klein plaatsje verder kan even niet op de naam komen.
De rit was ongeveer 325 kilometer richting Amsterdam. De eerste 90 kilometer was weer 2 baans. Heerlijk om zo langs de kust te rijden.

Eerder dan we dachten kwamen we aan op camping Belverdere, gelukkig konden we gelijk inchecken in ons nieuwe stacaravan. Deze was een stuk groter dan de vorige. We hebben zelfs 6 slaapplaatsen. Dus als je zin heb je bent welkom. Vliegveld is hier 8 kilometer vandaan. En er gaan rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam.

Maar de auto uitgeladen en alles gesorteerd. We hebben nu beide een walking inn closet of hoe dat ook mag schrijven. Haha.

Even wat boodschapjes gedaan en daarna een drankje op het terras.
Er is hier genoeg te doen en dat gaan we zeker ook doen maar niet vandaag.

Alles was nu aan kant en de zwembroek was al aan, dus op naar het zwembad. Daar naar de dames gekeken. Nu hoor ik jullie denken. Maar de dames die ik bekeken heb hebben gewonnen met 2-0.
Woensdag maar weer kijken.

Na een klein tukje te hebben gedaan bij het zwembad opmaken voor het diner.
Edje heeft het weer geregeld. Het was heerlijk die vleesspies met franse frietjes en mayo.
Als toetje nam Fran nog een ijsje.

Nu op het terras nagenieten van deze dag.
Wat de plannen morgen zijn hebben we nog niet besproken.
Maar dat lezen jullie morgen wel weer.

Ik zeg au revoir.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dora:
    30 juni 2019
    Ziet er allemaal weer goed uit genieten maar