Deel 12, Kroatië 1-7-2019

1 juli 2019 - Seget Vranjica, Kroatië

Trogir

Net als alle andere dagen kwam de ochtend weer langzaam op gang. De warmte en de zon waren er gewoon weer bij vandaag.

Vandaag, de maandag, hadden we het tripje Trogir in gedachte. Een leuk oud stadje met kleine straatjes. Een redelijke haven en wat trekpleisters.

Wij zijn bij de kathedraal naar binnen geweest en hebben deze beklommen.
Zo kon je de monumentale gebouwen goed zien. Trogir staat ook op de werelderfgoed lijst de Unescolijst.
Maar dit is overbodige informatie dit wisten jullie al.

Aan de boulevard lagen ook een paar redelijke jachten die je voor minder dan een miljoentje of 10 niet kunt kopen.
Dus nog effe sparen.

Na een heerlijke milkshake terug naar het strand om te verkoelen en het boek van Nouri uit te lezen. Dit is gelukt.

Vanavond de bbq maar weer eens aangestoken. Lekker gegeten en nu de dag voor morgen doornemen.
Het wordt vroeg opstaan want we gaan naar de watervallen van Krka.

Dus wandelen, wandelen en nog eens wandelen en aan het eind een koele duik bij de waterval.