Deel 23, Kroatië 12 juli

12 juli 2019 - Baska, Kroatië

Laatste dag in Baska.

Zo we hebben even een bbq break.
Het vlees smaakt goed en Fran zegt dat ook de vis heerlijk is. Ik kan jullie mededelen dat het stinkt En Andy beaamt dat. Straks nog een paar stukjes kip en we zitten vol. Gelukkig ruiken jullie ons niet want de knoflooksaus is van eigen merk en er zitten heel veel tenen in. Maar goed te doen. Zo ook de kruidenboter, haha.

Vandaag een dagje balkon en zwembad, dus een rustig dagje. De temperatuur was goed, rond de 28° en heel af en een wolkje. Dus goed toeven op een dagje niets doen.

Morgen moeten we om 11.00 uur het huis verlaten nog even gevraagd om langer te blijven omdat Andy pas om 21.40 uur vliegt. Helaas was dit niet mogelijk want het is weer verhuurd. Dus we gaan even kijken wat we morgen gaan doen. Het liefst nog even naar de zee. Maar er worden nog onweersbuien verwacht. Alternatief programma zijn de grotten. Maar dat zien wij en horen jullie morgen wel.

Ik ga de jacuzzi aanzetten en het laatste vlees kruiden. Verder geen bijzonderheden uit Baska of het moet zijn dat er na vandaag nog maar 2 verslagen komen.

Ik groet uw.