Heerlijk dagje en heerlijk water

9 juli 2014 - Erawan, Thailand

Daar zijn we weeeeeeer!!!!!

Uitrusten doen we hier niet, althans nog niet.
Vandaag om 8.30 uur ontbijt, we hadden afgesproken met de local taxi driver om 10.00 uur.
Hij zou ons brengen naar de Erawan watervallen. Na een ritje van een uur kwamen we bij het Erawan Natuurpark aan.

Het is een waterval van 7 verdiepingen met een totale lengte naar boven van 2,5 km.
Het wandelen ging niet over asfalt wegen maar door de natuur. Er waren natuurlijk wel natuurlijke paden aangelegd. Na een goede anderhalf uur kwamen we aan bij het 7de nivo.
We zijn Ryan, Andy en Edwin. Fran durfde de laatste horde niet te nemen.

Op bijna alle etages mocht je zwemmen, zo ook op de 7de.
Maar er was 1 probleem Fran had de zwemkleding. Maar nood breekt wetten dus wij in ons onderbroek het water in, zo weer een probleem getackeld.

Terug naar 6 Fran weer op gepikt en gezakt naar het 3de nivo.Daar ook weer gezwommen en aan mijn voeten laten knabbelen. Raar gevoel was het. Het was net Dr Fish.
Op Nivo 2 ging Fran ook zwemmen en schreeuwen dat ze deed met de visjes aan haar voetjes. Tijdens het wandelen waren we ook in de apenheul overal aapjes te zien.

Het was weer een enerverende dag met mooie natuurgezichten.
Morgen worden we om 12.00 uur opgepikt en gaan we naar Birma spoorlijn en Jeath museum. Maar nu eerst voorbereiden op Nederland - Argentinie.
Wordt dus weer een kort nachtje. De aftrap is bij ons om 03.00 uur.
Effe terug naar 1998 Ned - Arg 2-1 Toen was ik in Portugal dus goede herineringen
Aan ned - arg in het buitenland.
Tot slot er zijn hier nog kaarten verkrijgbaar op ons resort.
Wij zijn er maar met zijn 4en.

Veel plezier en succes en tot laterzzzzz

1. Ingrid:
    9 juli 2014
    Wat super allemaal en dat al na naar een paar dagen, dat belooft nog wat.
    Veel plezier met de voetbal straks. X
  2. Liesbeth:
    9 juli 2014
    Geweldige reis hoor! Straks wel even een pauze nemen op een mooi strand om dit allemaal te verwerken en te laten inzinken hoor.
  3. Dora:
    9 juli 2014
    We hebben wat gemist als ik dit verhaal lees,
    Zijn alleen bij de voet van waterval geweest het was op het einde van de dag.
    Geweldig allemaal en dat pas na vier dagen.
    Veel kijk plezier vannacht .