4 en 5 juli

5 juli 2014 - Bangkok, Thailand

Hoi daar in Nederland.

Hier gaat alles lekker. De vlucht verliep voorspoedig en we waren er zelfs een half uur eerder. Dit kwam door de weinige spullen die we bij ons hadden. Op het vliegveld werden we opgewacht door een travel agent , hij had een groot spandoek bij zich met onze naam er op. Je moet denken aan 400x200, ja natuurlijk  in milliemeters.

Deze goede man bracht ons naar het reisburo om daar onze vliegtickets en treintickets op te halen . Maar hier kom ik later op terug we hebben ze voorlopig nog niet nodig.

Alles geregeld en op  naar on

s hotel in Bangkok Centrum in drukke winkelstraat kao san road. De Ramblas van Bangkok.

snel effe inchecken en snel op pad, ja de tijd vliegt hier.

Snel vrienden gemaakt op straat, wat zijn de mensen hier vriendelijk zeg, 2 tuk tuks aangehouden en die brachten ons naar De Golden Mountain, zittende Budha en aansluitend de BIG BUDHA deze is 40 meter hoog.

Daarna een dipje in ons zwembad op het dak en een mooi  uitzicht over de stad. Het was ondertussen al donker. Effe douchen en omkleden voor her avond eten.De Boys moeten nog wel effe wennen, maar dat gaat komen.

Nu klaar maken voor de  match. Veel plezier.

Au revoir, o  nee dat was vorig jaar

1. Liesbeth:
    5 juli 2014
    Top. Goed om te lezen dat de reis voorspoedig is gegaan.
    Gezellig druk op de "ramblas" ;)
    Al een groot tv scherm gespot? Nu hopen dat ze het gewoon nog eens flikken. Fijne wedstrijd en veel plezier!
  2. Peter Van der Raad:
    5 juli 2014
    alles goed ondvangen de belgen een nol achter
  3. Dora:
    6 juli 2014
    Heel leuk om te lezen, nu zitten wij ook weer een beetje in Thailand.