Kroatie 2021 22/23 juli

24 juli 2021 - Vrsar, Kroatië

Vakantie 2021 Kroatië

Vrijdag 23 en zaterdag 24 juli

Vrijdag de 23ste de laatste dag voor de bouwvak, dit wisten we natuurlijk allang. Maar wat gaan we doen en wat kunnen we doen?

Om weg te kunnen was vaccineren verplicht of een PCR test met een geldigheid van 72 uur.

Donderdag 22 juli wisten dat we mochten gaan reizen. Het zou Kroatie worden dat hadden we al besloten maar nu nog een accommodatie. Wat leuke advertenties gezien en vrijdag dan maar even telefonisch boeken.

Het was ondertussen al vrijdag en na verschillende teleurstellingen was er eindelijk een plekje op camping Porto Sol in Vrsar.

Een zeer luxe stacaravan met 3 slaapkamer, dus 6 bedden en 2 badkamers. Er is zelfs een vaatwasser. Ik heb dus echt vakantie.

Nog even wat uurtjes werken en dan om 3 uur met gierende banden naar huis om de auto te laden. Rond kwart voor 6 waren we bij Ryan om al zijn vakantiespullen bij onze bagage te voegen. Iedereen een mooie sporttas en Ryan heeft een Dirk van de broektas.

Ook nog even langs pa en ma om  de bbq op te halen. En zo reden we om 18.15 uur weg uit Amsterdam.

Ik kan nu een verhaal vertellen van 23 uur auto rijden maar dat is zeker niet interessant.
De rit die wij wel vaker hebben gemaakt met caravan ging sneller dan de rit van vandaag.
Heel veel file door werkzaamheden, ongevallen en vakantiegangers.
Maar niet klagen wij kunnen weer gelukkig op vakantie.

Aangekomen in Vrsar even inchecken en op naar onze prachtige stacaravan. Alles even aan kant gemaakt en boodschappen gedaan.

Tot slot nog even gekeken naar het zwembad en de zee. Prachtig allemaal. Ook nog even het avondeten gescoord, dit was vandaag een pizza. De rest van de komende weken voornamelijk vlees.

Morgen wordt het hier weer heerlijk warm dus als jullie ons zoeken zou ik dat bij het zwembad doen.

Groetjes van EFRA

1. Dora:
    25 juli 2021
    Heerlijk hè vakantie geniet ervan