Vertrek en 2de dag 29 mei 2018

29 mei 2018 - Trou d'Eau Douce, Mauritius

Hallo allemaal.

Zo we hebben ons net vol gegeten.
Het buffet was uitstekend. Voor ieder wat wils. Vlees🐓 en vis 🐟 en allerlei soorten groenten en salades. Kroketten en frikandellen heb ik nog niet gezien.

Het is hier nu 2 uur later dan bij jullie.
Het is hier nu 21.37 uur dus reken zelf maar uit hoe laat het bij jullie is.🤔

We zitten in oosten van Mauritius dus zien de zon niet ondergaan in de zee...wel jammer, maar we gaan er een keer naar op zoek. Het is hier wel heel vroeg donker....rond 17.30 uur begint het schemerig te worden en om 18.00 uur is het donker.

Vandaag hadden we mazzel, het is volle maan dus de romantische strandwandeling werd volledig verlicht.

Maar nu even terug naar het begin.
Gisteren hebben de boys ons weggebracht.
Zo lief van ze en ja we missen ze nu al😂.
We waren vroeg. Genoeg tijd om even rustig te eten en langs de shops te lopen.

En daar was dan eindelijk het moment om te boarden. We vlogen met Air Mauritius.
Dat betekende voor ons geen Nederlandse ondertiteling. Dan maar muziek luisteren.
De muziek de gehele nacht aangehad en wel 10 keer dezelfde liedjes gehoord.
Andere kanalen waren Arabisch of Chinees niet echt mijn soort.

De reis verliep heel snel. Aangekomen stond er een busje klaar. Na een ritje van 30 minuten langs de kust te hebben gereden kwamen we aan bij ons resort.
Inchecken en gelijk lunchen natuurlijk.
(Ma me broek is goed kort zo, kan je hem na de vakantie ook uitleggen..😂)

Na de lunch konden we naar onze kamer en koffers uitpakken. Alles in de kast gegooid op de zwembroek na.... snel naar de zee toe.. dat is zeker 35 meter lopen....
Maar goed te doen.
Nog even van de zon genoten voor het donker werd daarna een warme douche genomen. De rest hebben jullie al gelezen.

Morgen dagje strand / zwembad met een sportboekje en sportdrankje.
3 keer eten en waarschijnlijk samen aan de cocktails🍹

Zo ik ga nu wat drinken halen.
Dus ik stop met schrijven...straks de foto's.

Tot morgen en anders overmorgen

1. Peter Van der Raad:
    29 mei 2018
    Mooi verhaal
  2. Dora:
    30 mei 2018
    Een goed begin nu lekker genieten