1-8-2022 Het mes op tafel.

1 augustus 2022 - Medvidići, Kroatië

Weer een zonnige dag vandaag. Geen plannen. Ieder zijn eigen ding. Fran en Ryan wilde graag boodschappen doen. De rest ging draaien bij het zwembad.

Na de boodschappen werden de tortelduifjes verrast met een hoedje en cake. 8 maanden verkering. Beide hadden voor deze gelegenheid rode badkleding. De kleur van de liefde.

De rest van de dag verliep heel rustig. Nou rustig het zwembad spel ging er fanatiek aan toe met Andy als winnaar in het valsspelen.

Even opfrissen na het zwemmen en de bbq kon aan.  Het vlees en vis smaakte goed.

Na het opruimen van de rotzooi van de bbq was het tijd om nog wat spelletjes te doen.  Dit deden we op het dakterras. Zo konden we ook nog even genieten van het avondrood en de ondergaande zon in de zee.

Het spelen van de spelletjes ging hard tegen hard. Mes op tafel. Geen vrienden tijdens het spel. Ieder voor zich. De sterkste wint. En wie dat is geworden laat ik in het midden.

Het was weer een lekker dagje. Morgen gaan we iets actiefs doen. Maar dag vertel ik morgen  wel.

Alvast welterusten

1. Peter Van der Raad: