31-7-2022 eindigen met een "DANSJE"

1 augustus 2022 - Kloštar, Kroatië

Vandaag is het zondag, dus de rustdag. We hoeven niets en alles mag. Iedereen was vroeg wakker. Dus vroeg ontbijt en op naar het zwembad. Het enige wat we daarvoor moeten doen is 2 trappen naar beneden en dat kan wel op onze rustdag.

Het dagje liep toen als volgt: dipje, liggen en draaien, dipje, balletje gooien, liggen en draaien en eindigen met Maxie. O nee nog even dippen.

Daarna ons gereed maken voor het avondeten. En wat doe je op een rustdag dan ga je uiteten. Op naar Porec. Na een kleine wandeling door de stad neergestreken op een terras en daar heerlijk gegeten.  Het dessert namen we op een ander terras met uitzicht op de haven.

Om de avond goed af te sluiten moest er toch nog even gedanst worden. De twee oudste kids wilden heel graag even in de breakdance. Nee niet gewoon de breakdance maar die op de kermis. Kaartje gekocht en gaan met die banaan. Het begon heel rustig maar het tempo werd langzaam opgevoerd. Na ongeveer 7 minuten was de dans eindelijk afgelopen. De lachende gezichtjes waren verdwenen. De twee waren nu net 2 spoken. Dit jaar waarschijnlijk geen kermis meer.

Zie de foto ervoor en erna.

Op de rit terug naar het huisje werd er rustig gereden. Iedereen lacht nu weer.

Over dit verhaal hebben we het over 20 jaar nog.

Weltetusten

1. Peter Van der Raad:
    1 augustus 2022
    Dat word weer afzien ná de vakantie