14-7 gefeliciteerd

14 juli 2014 - Ko Samui, Thailand

Ha da sind wie wieder.

Wir gratulieren die Deutsche Manschaft mit die weltmeisterschaft.
Ook feliciteer ik mij zusje en Tom natuurlijk met hun 14 ( Johan) jarige jubileum.
En natuurlijk Luuk.

Vandaag een rustige dag gehad. We zijn wel van hotel veranderd maar die lag maar 10 minuten rijden verderop. Dus geen echte reisdag.
We zijn het 4de huisje in de rij vanaf het strand gerekend. We hebben weer gezellig een familiekamer. Zal niet zo rustig slapen als de afgelopen nachten want Ryan en Andy snurken als ze gedronken hebben. Helaas het is niet anders.

Na het inchecken, onze kamer bezocht en de zwemkleding aangetrokken.
Het zonnetje brak een beetje waterig door dus gelijk ervan profiteren en op naar het strand. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
O daar ben ik weer was effe in slaap gevallen op het strand.
Effe zwemmen in het warme zeewater en gooien met de bal die Andy had gekocht. Hij is ook begonnen met afdingen. Nou hij is bikkelhard. Alleen de bal die hij kocht is nu al stuk.
De wolken wonnen het toch van het zonnetje maar ondanks de wolken zijn we toch een beetje gekleurd. We zijn door de regen weggejaagd van het strand anders hadden we er nu nog gelegen.

Vanavond in het centrum een lekker broodje kebab gegeten daarna nog effe terasje gepakt.
Ook nog even bij het Chaweng stadium geweest, dat is het Thaibox stadion van Samui. Nog even met Andy geboxt in de ring en weer richting huisje gegaan via het strand.

O ja vergeet ik bijna te zeggen, we werden ook nog uitgenodigd om bij een show te kijken. Maar dat hebben we afgeslagen, de "dames" die ons meevroegen zagen er niet uit.
Het waren dames in strakke jurkjes en rokjes met een bobbel.

Zoals jullie al lezen een rustige dag vandaag. Morgen een rondrit over Samui en hoe dat was horen jullie morgen.

Nou oogjes dicht en snaveltjes toe en tot morgen.

1. Dora:
    14 juli 2014
    Ja vakantie is erg vermoeiend, dus af en toe een tukkie moet kunnen.