Een dag die anders verliep dan gedacht!!!!!

15 juli 2014 - Ko Samui, Thailand

Sommige dingen zijn vooruit niet te plannen en zeker als je ze niet in eigen hand heb. Het ontbijt was goed en we hadden een goed uitzicht over de rustige zee en een waterig zonnetje.

Om 11.00 uur zouden we gehaald worden voor een sightseeing over een gedeelte van Samui. We wilden 3 dingen zien: grandfather and grandmother rock nummer 2 was uit uitzichtpunt en 3 was de waterval. De touroperator kwam zelf in een Toyota. Geen four wheel drive, die je wel nodig heb. Hij excuseerde zich en kon ons niet brengen naar het viewpoint. Een lang verhaal kort maken we kregen ons geld terug.

Toen maar een localtaxi genomen en het viewpoint laten zitten. Want dat was onverhard pad en daar had je een four wheel drive nodig. We begonnen bij grandfather en grandmother rock het verhaal erachter is te lezen op internet. Zelf maar effe speuren, het zijn in ieder gaval rotsen die lijken op een mannelijk en vrouwelijk geslachtsdeel leuk om te zien maar 1 keer gezien is voldoende. Maar als we het gemist hadden had het niet erg geweest.

Toen naar het 2de en tevens laatste punt de waterval. Een waterval 80 meter hoog waar je beneden kon zwemmen. Niet zo mooi als de Erawan waterval maar wel mooi. Er was nog wat te weinig regen gevallen dus te rivier verderop lag niet al te vol met water. Heerlijk een verfrissende duik genomen en foto's gemaakt. ( we hebben de 1000 gepasseerd.) Ook begon het keihard te regenen. En regende onze kleding een beetje nat. Fran kon de rest veiligstellen.

Terug in het huisje zijn Andy en ik tijdens een enorme regenbui gaan voetballen op het strand en daarna gaan zwemmen in de zee. Heerlijk dat warme water uit de lucht.
Fran en Ryan bleven in het huisje en achteraf maar goed ook want de regen liep niet van het dak af maar kwam via de plafondplaten binnen. Er bleken geen dakplaten op het dak te liggen. Alles op tijd gered dachten ze maar dat bleek niet waar te zijn.

Tijdens de verhuizing, want we kregen een ander huisje hadden ze niets gemerkt.
Later voor het eten effe omkleden bleek de tas van Ryan toch vochtig te zijn geworden.
Je moest zijn gezicht eens zien en wij lachen zeg.

We hebben heerlijk gegeten. Kip piri piri.
De mannen waren bijna al klaar met eten en het eten van Fran bleef maar op zich wachten.
Ze waren het vergeten. Maar het smaakte goed ondanks het lange wachten.

Tot slot hebben Ryan en ik nog een total oil massage genomen, de prijs was sinds gisteren ineens veranderd,maar we waren al binnen. En ja dan ga ik niet meer weg. Slappe zak die ik dan ben.
Tijdens de massage vroegen ze of we meer wilden maar dat wilde ik niet van Ryan weet ik het niet.
Maar aan de prijs merkte ik dat hij hetzelfde had als ik. Voor jullie een vraag en voor ons een weet.

Morgen vroeg op en snorkelen in Koh Tao. Maar dat horen jullie morgen.
Nu ga ik sluiten een leuke eneverende dag met een mooi slot.

Tot morgen

1. Dora:
    15 juli 2014
    Wat zat er in je eten of hebben ze wat met je massage gedaan,
    Want je verslag was in drie fout ha ha ha.
    Weer mooie foto's .
  2. Edwin:
    15 juli 2014
    Ja ik zag het net maar wel scherp van jullie.
    Het is nu aangepast.