Te laat op vakantie?!?!?! Kan niet

13 juli 2014 - Ko Samui, Thailand

Hallo daar,

Iedereen blij opgestaan vandaag. Wij wel. Alleen Andy en ik hebben gekeken alhoewel Andy dommelde steeds weg. We hadden een klein scherm met veel sneeuw. Ach ja we hebben het gezien en gewonnen.

Door de wedstrijd waren we nog maar net op tijd voor het ontbijt.
Het ontbijt was tot 10.30 uur en we schrokken wakker om 10.20 uur. Snel wat aan en eten maar.

Na het eten een duik in ons prive zwembad. Daar voor het eerst onderwater foto's gemaakt.
Is wel leuk om te doen. Ondertussen regende het en dat heeft het een hele tijd gedaan.
Voor de rest van de dag zware bewolking met buitjes en dus geen zon gezien. We zijn dus nog steeds witjes.
Maar we hebben nog effe. Voor de komende dagen veel bewolking en regen voorspelt.

De dag van vandaag wel nuttig besteed. Eerst een hotel geboekt voor morgen en de 2 nachten erna in het Long Bach Resort, aan het strand natuurlijk. Voor dinsdag een sight seeing tour over een deel van het eiland geboekt met een waterval en een viewpoint over hele eiland.
Voor woensdag een dagtrip naar Koh Tao met speedy boot om daar te gaan snorkelen.
En voor donderdag de overtocht naar het vaste land en een busreis naar het westen van Thailand naar Koh Lak.

Dit was ons dagje. Morgen verhuizen we naar het andere hotel en staat er niets op de rol.

Groetjes uit een vochtig Koh Samui.

1. Dora:
    13 juli 2014
    We zijn best trots op brons.
    Kijk elke dag weer uit naar je verslag we genieten er van,
    en de foto's.
    Oom Paul vond de massage wel lekker hoor.
    Jammer van de regen maar dat komt wel goed.
  2. Peter Van der Raad:
    13 juli 2014
    Zit ryan in een ijs bad en ja het was nul.drie groetjes.
  3. Edwin:
    13 juli 2014
    Nee hij sprong van de kant met onderwatercamera
  4. Ed en Mieke. Minouche en Jim.:
    13 juli 2014
    Geweldig leuke reisverhalen, Edwin er is een schrijver aan je verloren gegaan. Mooie foto's vooral die bij de waterval en enge visjes. Francis, papa en mama hou ik op de hoogte door alle reisverhalen te printen en de foto's op de tablet te zetten. Jongens veel plezier en groetjes van ons allen. Wij gaan naar Texel, heel gewoon. xxx