6-8-2022 traag

6 augustus 2022 - Medvidići, Kroatië

De zaterdag kwam vandaag rustig opgang. Buiten was het bewolkt maar de zon liet zich wel geregeld zien. Fran en Ryan gingen weer boodshappen doen en de rest zocht het zwembad op.

De gedachten waren al bij het tijdstip16.30 uur. Want dan zou ons aller Ajax aantreden. Maar hoe zou het internet hier zijn. We wisten al dat het niet te best was. De eerste verliep qua internet goed maar niet voor de godenzonen. De 2de helft verliep traag, net zoals wij waren opgestart, en met veel horten stoten. Het eind resultaat was oke. Daarna de bbq aangestoken. Het vlees was om door een ringetje te halen. Ik kreeg zelfs complimenten. De kruidenboter voor het stokbrood was ook goddelijk. Al denk ik dat ik nu wel uit mijn giegel meur. Ik denk maar zo dat is goed tegen de muggen.

O ja mischien willen jullie het ook weten. We hebben hier 4 klappen onweer 2 bliksemflitsen en 15 druppels regen gehad. En daar was de regenboog getuige van.

Morgen gaan we ongeveer 60 meter moeder aarde in. Ik ben benieuwd naar onze nieuwe spannende avontuur.