Afgezet worden waar je wil...

19 juli 2014 - Ao Nang, Thailand

Hallo daar zijn we weer!!!!!

Een reis dagje gehad.
Duurde allemaal langer dan verwacht, maar dat geeft niet we hebben vakantie.
10.15 uur vertrokken we richting Ao Nang. Ao Nang ligt ongeveer 20 kilometer onder Krabi.
We vertrokken in een minivan die propvol zat, ook wel eens leuk om mee te maken. Na ruim 2 uur rijden kwamen we aan in het centrum van Krabi waar we moesten overstappen. 45 minuten gewacht op ons volgende vervoersmiddel. We verwachten een minivan maar het bleek de locale bus te zijn. Het mooie van deze bussen is dat ze stoppen waar jij wil. Dus precies voor ons hotel. Maleedee Bay resort.

Het was ondertussen al 14.00 uur snel de zwemkleding aan want het was zonnig en zwemmen maar en ja we hadden weer een prive zwembad. Daarna opfrissen en richting het strand ongeveer 4 minuten met de brommer met zijspan.
Wel gaaf met zijn 5en op zo'n klein ding. We kiepten bijna achterover. Het gewicht zat verkeerd.

Daar heerlijk gegegeten iedereen wat anders en alleen ik Thais. Was weer lekker pittig. Daarna op het strand effe uitbuiken door met de voetjes door het water te lopen. Wat is dat toch lekker het water is gewoon warm. En wat een mooi achtergrond geluid van de golven die omslaan in de branding. Rustgevend gewoon.

Toetje kwam na het stand. Ze hebben er van genoten ik kreeg niets want ik was er niet.
Rara waar was ik? Ja natuurlijk effe los laten gooien natuurlijk.

Het was weer een dag met vele ervaringen. Mooi om mee te maken.

Voor morgen hebben we een boottochtje geregeld naar de Phi Phi eilanden.
Ook effe langs bij de filmset van THE BEACH met Leonardo di Caprio.
Maar dat komt morgen.

En Lies we weten niet of we Krabi zelf gaan bezoeken maar we houden je op de hoogte.

Groetjes van ons en we vervelen ons nog niet.

1. Dora:
    19 juli 2014
    Wat maken jullie toch een mooie reis,
    Hoe is het met de vermoeidheid?
    Want volgens mij gaan jullie ook niet vroeg naar bed, want je verslag is meestal voor jullie laat binnen.
  2. Edwin:
    19 juli 2014
    Met de vermoeidheid valt het wel mee. We suffen onderweg wel steeds effe. Het verschil met jullie tijd is maar 5 uur. Dus rond half 12 gaan we er meestal wel in. Kunnen dan net de finish van de tour effe meepakken.En wat betreft de reis is het ontzettend leuk om te doen.
  3. Dora:
    19 juli 2014
    Ben toch even benieuwd wie jou hand vast houdt
  4. Edwin:
    19 juli 2014
    De lange haren in mijn nek zijn niet van mij maar van Fran, dus het is Fran
  5. Liesbeth:
    19 juli 2014
    Foto's van Phi Phi is ook goed Ed ;)
    Het is leuk om te lezen dat jullie zo genieten en veel zien. Groetjes en kus voor allemaal x
  6. Marieke, Rob, Britt en Luuk:
    19 juli 2014
    Vandaag jullie blog van Peter doorgemaild gekregen. Heel leuk om jullie verslagen te lezen! Schotland was ook mooi en zeker de moeite waard, maar ik weer waar we nog heen moeten als Luuk en Britt nog weer groter zijn! Vandaag hier een zeer warme maar ook heel gezellige dag gehad met een Nederlandse herhaling van Luuk zijn verjaardag. Voor nu welterusten en ik kijk uit naar nieuwe verhalen!