Dag 10 en 11, niets moet, 20 en 21 augustus.

21 augustus 2018 - Qesm Hurghada, Egypte

Ja hier is het verslag van 2 dagen.
Er is hier niet veel gebeurd. Het weer is onveranderd goed en het zee en zwembad water zijn goed van temperatuur om lekker in af te koelen.

De maandag zou in het teken van de dolfijnen staan. Gelukkig hadden we die trip afgezegd. Want had geen pretje geweest voor Fran en mij. De boys , de bikkels hebben gelukkig nergens last van. Maar we zijn aan de beterende hand. Nog 2 dagen zo door gaan en ik zit weer op mijn geboorte gewicht.

De dag hebben we doorgebracht op het strand onder een parasol. Heerlijk een zeewindje erbij. Het was daar goed toeven. Het dagje vloog voorbij. Na het avondeten nog even 31en. En daarna een keertje vroeg naar bed.

Vandaag waren we vroeg wakker door het vroege slapen. Ja we hebben een nieuw record. Om 7.58 uur lag ik al in het zwembad voor mijn eerste baantjes. Ik kom zaterdag afgetraind thuis. Tussendoor ook nog wat tijd gehad om het tweede boek uit te lezen en ik ben nu door mijn boeken heen. Maar twee is niets Fran heeft er al 7 uitgelezen en 4 uitgeluisterd.

In de middag zijn de boys nog naar het aquapark geweest dat hier op het park aanwezig is. Ik ga deze week ook nog wel even een keertje kijken hoe het daar is.
Ik durf nu wel weer want zal nu niet meer klem komen te zitten na de vloek van de farao.

Straks gaan we eten en kaarten.
Morgen moeten we ons om 9.00 uur melden bij de receptie. We gaan quad rijden in de woestijn. Ik ben erg benieuwd.
Waarschijnlijk jullie ook maar dat lezen jullie morgen of donderdag. Want we gaan eerst Ajax kijken voor ik het verslag ga maken. Ik zeg iedereen een fijne avond en tot snel

XXX van ons
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade