Dag 13 en 14, zon, 23 en 24 augustus

24 augustus 2018 - Hurghada, Egypte

Na weer even niets gehoord te hebben van ons is hier eindelijk weer een verhaaltje.
Deze twee dagen stonden vooral in het teken van de zon. De donderdag op het strand en de vrijdag bij het zwembad. Maar we konden wel twee dagen uitslapen want topper Ryan heeft vandaag de bedjes geregeld bij het zwembad.

Hij is cum laude geslaagd en doet het morgen nog een keertje over.
Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat dit ook de laatste keer is in deze vakantie. Want morgen vliegen we om 16.20 uur. Hoe laat we worden opgehaald moeten we nog even uitzoeken. Maar dat doen we later wel.

Voor de rest is hier weinig nieuws, beetje zwemmen, eten, drinken en liggen. Of als jullie het nieuws gevolgd hebben een hotel ontruimd vanwege voedselvergiftiging. Of nog erger een Brits echtpaar overleden, eerst de man aan een hartaanval 69 jaar en een paar uur later zijn vrouw van verdriet.
Deze beide voorvallen waren gelukkig niet in ons hotel.

Deze 14 dagen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik hoor mij nog zeggen tegen me pa, jij bent vroeg zeg! Maar ze zeggen ook wel eens aan al het mooie komt een eind. En dit is een waarheid als een koe. Maar het einde is in zicht maar is er nog niet want we hebben nog een hele avond en dag.

Voor vanavond hebben we geen vaste plannen. In ieder geval eten daarna waarschijnlijk terrasje en de tassen volproppen.
Dit laatste is in 1 minuut klaar. Alles moet mee dus we hoeven niet na te denken.

De boys kloppen aan we gaan eten. Morgen de 15de en laatste dag dus nog 1 verhaal. Morgen ook maar even gaan bedenken waar de volgende reis naar toe gaat. Maar ik zal jullie geruststellen dat is waarschijnlijk niet eerder dan de kerstvakantie. Of Ajax moet een leuke tegenstander loten waar we heen kunnen rijden.

Ik zeg eet smakelijk en tot het laatste dagverslag van deze vakantie.