Dag 15, 12 juni

12 juni 2018 - Quatre Cocos, Mauritius

Zo eindelijk het verlossende woord van Andy. Hij is geslaagd voor zijn RIJBEWIJS.
Dus de avond kon hier niet meer stuk. Kan ik eindelijk ook in Nederland cocktails drinken.

Vandaag hadden we geen plannen.
Alles op het gemakkie. Toen we onze oren en ogen opende regende het niet maar stortte het. Oke, omdraaien maar en een dagje in bed. We wilde eigenlijk naar Bel Mar. Een dorpje met mooie stranden.
Maar eerst wachten tot het droog werd.

Iets later dan normaal vandaag, pas om 10.00 uur, vertrokken we met de taxi die kant op. Het dorpje stelde niets voor en dus gelijk maar door naar het strand.
Het strand was ongeveer 2 meter breed, wit zand en heel veel aangespoeld koraal.
Ons plekje, koraal vrij gemaakt en gaan liggen. Er was in de verste verte niemand te vinden. Om vier uur hadden we weer met de chauffeur afgesproken die zou ons dan komen halen. Nu bij terugkomst was het wachten op reactie van Andy. Douchen, bar, eten, bar en skipbo.
Maar zoals het hoort voor het slapen gaan, als er nog geen verslag is een verslagje maken.

Ik eindig vandaag poëtisch:

De Wolk.

We zullen beginnen met een regenwolk.
Een hele grote grijze wolk.
Het was geen wolk maar wolkendek
Wat een regen viel er uit dat wolkendek.
Het wolkendek werd verdreven door de wind.
Het wolkendek werden stapelwolken.
De stapelwolken werden wolken
De wolken werden lichter en de blauwe lucht werd zichtbaar.
De wolken verdwenen en daar was de strakblauwe lucht.
En daar kon ik weer heerlijk van genieten op mijn rose wolk.

Tot morgen en dan gaan we naar het eiland Il Aux cherfs.

Bijna vergeten: toen we terugkwamen van het strand lag er op ons bed voor ons een vervelende brief. In die brief stonden de vluchtgegevens en hoe laat we vrijdag worden opgehaald. Deze hebben we snel weggelegd en gaan nog 2 dagen genieten.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl