Dag 16, 13 juni

13 juni 2018 - Quatre Cocos, Mauritius

Het einde nadert van een mooie vakantie.
De dagen vliegen voorbij al doen we nu lekker niets. Vandaag voor het laatst naar ile Aux Cherfs geweest. Daar van de zon genoten en nog wat mooie foto's gemaakt. Maar dat laatste is mijn persoonlijke mening. Ook nog even gesnorkelt en gezwommen. O ja de lucht was bijna de hele dag strak blauw.

Dit keer hadden we geen picknickmandje mee, die waren we vergeten te reseveren gisteren. Maar geen man over boord daar hebben ze ook een restaurant.
We hebben daar voor het eerst in deze vakantie een patatje mayo gegeten en ik moet zeggen dat smaakte werelds.

Bij terugkomst weer de foto's verwerkt.
Het zijn er deze vakantie niet zoveel geworden zitten rond de 1250 stuks.
Dat waren vroeger 35 rolletjes van 36.
En 6 dozen dia's..
Gelukkig nu alles digitaal, we hoeven dus niet te scannen.

Aan de bar weten ze ook al wat we willen drinken, het staat al bijna klaar als we aan komen lopen. Het mooiste vind ik dat we steeds moeten tekenen voor wat we genuttigd hebben. Als je dan alles optelt is het nul nul nul nul. Heerlijk deze rekeningen.

Nog 2 nachtjes slapen en we vertrekken weer naar Amsterdam
Oftewel 2x ontbijt, 1x lunch en 1x diner.
En 1 dagje zwembad. Dus hopen op mooi weer. Mocht dit niet zo zijn gaan we naar het plaatsje Flacq. Maar dat horen jullie morgen.

Ik zeg vast welterusten en tot laters.