Dag 18, 15 juni

15 juni 2018 - Amsterdam, Nederland

We zijn weer thuis na een lange reis en een lange dag. Dus het zit er weer op helaas.

De dag begon voor ons om 4.00 uur Mauritaanse tijd. Snel douchen en ontbijten. De taxi zou er om 5.00 uur zijn. Hij was er al om 4.45 dus dat betekende dat we nog vroeger op het vliegveld waren.
Niet veel te doen daar, maar wel wat gegeten en gedronken. Na 3 uur wachten eindelijk boarden.

Het vliegtuig was maar voor 40% gevuld, dus we hadden allebei 2 plekken ter beschikking. De reis duurde 11,5 uur maar was goed te doen. We vlogen ook nog over onze volgende vakantielocatie en konden de Nijl zien. We zagen onderweg op 12km hoogte meer dan tijdens de landing in Nederland.

Na de landing snel een appje naar het thuisfront. Daar stapte onze chauffeurs in de auto en kwamen ons ophalen.
Wat zagen ze er goed uit de boys. Ze hadden goed voor zich zelf gezorgd.

Tot slot, deze vakantie was weer top. We hebben genoten vanaf minuut 1 tot de laatste seconde. Veel gezien veel gedaan en soms niets gedaan.
Dus gewoon genoten.

Nu weer een paar weken werken en dan vliegen we op 11 augustus naar Egypte, maar dan mogen de boys mee.
Wie weet dan misschien weer een reislog.

Nu ga ik douchen en naar me eigen bedje.

Ik zeg tot de volgende vakantie.