Deel 18, Kroatië 7-7-2019

7 juli 2019 - Baska, Kroatië

Jacuzzi loopt weer vol.

Hallo daar zijn we weer met een nieuwe update van de vakantie.
Vandaag voor het eerst de jacuzzi gebruikt. Alleen als bad want de sproeier en de rest werken niet meer.
Andy heeft er zelfs liggen lunchen.

Voor de rest van de dag is er niet veel gebeurd of ik moet jullie vertellen dat ik boodschappen met Andy heb gedaan en dat Fran toen heeft liggen zonnen.

De finale van de dames werd verloren maar de finale is hier een knaller. De ene flits na de andere. De ene klap harder dan de andere. Beetje wind erbij en de voortenten vliegen door de lucht. Gelukkig staan we niet op een camping, maar we weten hoe het dan gaat.

Nog tijdje op dakterras gezeten maar de regen won en we zijn nu naar binnen vertrokken.
Voorlopig, volgens onweerrader, blijft deze bui wel even hangen. Dus de jacuzzi loopt weer vol want Andy had de stop erin gedaan.

Maar morgen is het weer zonnig en droog.
Dus kunnen we naar een strandje of varen met een boot. Jullie horen het morgen wel weer.
Ik ga nog even genieten van de bliksemschichten en kijk of ik ze vast kan leggen.

Ik zeg nu "ik smeer hem als de bliksem."