Deel 3, Kroatië 22-6-2019

22 juni 2019 - Dubrovnik, Kroatië

Vandaag werd er om 6.55 uur op de deur geklopt. Het was de eigenaar van het hotel, die had en prachtig en heerlijk ontbijt geserveerd in het zonnetje voor de deur.

Na het ontbijt spullen pakken en door.
Het laatste stukje. 616 kilometer.
We begonnen met een kleine vertraging bij de peage. Voor de rest ging bijna alles voorspoedig. De grens tussen Bosnië en Herzegovina naar Kroatie was vrij druk.
Maar geen stress het is vakantie.

Wat een mooie rit was het tussen de bergen en bossen door en het laatste stuk langs de kust. Een echte aanrader.

Aangekomen op de camping, eerst de boel even verkend. De stacaravan doet zijn naam eer aan. Je kunt er alleen in staan. Hij is niet groot maar alles zit er op en aan. En we leven toch buiten.

De avond brak al aan, we zijn met de stadsbus naar Old town gegaan. Dit is goedkoopste snelste en makkelijkste manier. Daar wat sightseeing gedaan en een heerlijke biefstuk verorberd.

Als toetje een ijsje uit het vuistje en nog wat gewandeld. Nee de stadsmuur hebben we nog niet bewandeld. Dat gaan we van de week een keer doen.

Morgen een zwembad dagje en wat plannen maken voor de rest van de week.
Ik zeg jullie er is hier genoeg te doen.

Ik hou jullie op de hoogte.
Ik zeg proost en tot later