Deel 4, Kroatië 23-6-2019

23 juni 2019 - Dubrovnik, Kroatië

Niets doen

Het weekend zit er al weer op. Dus nu begint de vakantie pas. Het voelde vandaag wel als een vakantiedag.

Ontbijten deden we pas toen we wakker werden. Alles ging in het laagste tempo.
Nu hoor ik jullie zeggen dat doen jullie altijd al, Hahaha. We hadden vandaag maar 1 afspraak en dat was niets doen.

Dat is ons aardig gelukt. We moesten alleen 10 minuten wandelen naar het zwembad, dat lag bij het hotel en niet op de camping.

Er kwamen de hele dag donkere wolken het land binnen waaien maar onze strook bleef strak blauw. Dus wij hebben liggen bakken en dompelen. Zo af en toe gewandeld naar de poolbar voor een drankje. Want niet drinken betekent uitdrogen, dus ik bleef maar lopen.

Na een paar pogingen gedaan te hebben om te lezen, heb ik toch 44 bladzijden gelezen, de oogjes waren zwaar en vielen af en toe dicht.

Al met al een mooie dag en de eerste kleur is zichtbaar. En jullie raden het al die is rood. Maar nog geen kreeft. Over eten gesproken vanavond afgesloten met een mixed grill en Fran met vis. Wat is het eten hier toch goed. Ik kan er wel aan wennen.

Morgen maar weer een ander tentje zoeken. We hebben wel plannen. Ontbijt als we wakker worden en daarna de stadsmuren van Dubrovnik bewandelen.
Deze wandeling duurt 2 uur. Morgen horen jullie hoe het was en zijn er weer wat meer foto's beschikbaar.

Tot laters