7-7 gefietst

7 juli 2014 - Bangkok, Thailand

Wat vliegt de tijd, het is alweer avond hier.
Ze zeggen wel eens times flyes when your having fun. Nou dat klopt idd.
Na een rustige ochtend, gisteren was het wat later geworden dit kwam omdat Andy een massage kreeg ( with out happy end)? Effe geskypt met opa, niet al te lang want de batterijen waren leeg. En we waren niet te verstaan door de herrie om ons heen.

Maar we dwalen af, we hadden het over vandaag. Zijn we met de taxi naar het fiets bedrijf van Dave gebracht.
Hij verzorgt complete rondleidingen door Bangkok.

Fietsen passen en crossen maar eerst door het drukke verkeer van Bangkok. Opletten geblazen want hier rijden we links. Door de sloppenwijken richting de longtailboat, we hadden er twee. 1 voor ons de ander voor de fietsen.

Na 10 minuten varen kwamen we bij de jungle van Bangkok. Een prachtig park met veel groen, dit kom je in de stad absoluut niet tegen.

Daar bij een local gegeten, dus geen hamburgers of mac. Maar het was heerlijk.
Verder fietsen. Weer 2 tempels bezocht. Het worden er wel veel zo! Maar het blijft indrukwekkend. Terug met de boot, effe gethaiboxt en de boys verslagen in de ring.

Laatste stukje gefietst en toen weer met taxi door de avondspits wat een drama is dat.

Mooie dingen gezien, plantages, bomen maar ook de realiteit van de armoede zoals een schooltje in de sloppen wijken. We mogen blij zijn hoe wij het hebben. Zo voor de laatste keer het nachtleven in in Bangkok. Morgen worden we om 7.15 opgehaald om te worden gebracht naar kanchanaburi. Ben benieuwd wat we daar aantreffen.

Groetjes uit een bewolkt en zeer benauwd Bangkok.

1. Liesbeth:
    7 juli 2014
    Dat was weer een dagje met een vol programma zo te lezen. Leuk hoor!
  2. Dora:
    7 juli 2014
    O wat leuk allemaal daar hebben we ook gefietst en misschien in het zelfde tentje gegeten, genieten hoor.