Vrijdag 6 augustus 2021

6 augustus 2021 - Vrsar, Kroatië

Vrijdag 6 augustus.

Eerder dan normaal.

Ja je geloofd het of niet maar dit was alweer het laatste dagje in Vrsar.
De weergoden waren ons vandaag wederom goed gezind. Twee enorme donkere wolken leken roet in het eten te gooien maar trokken gelukkig voorbij.
Al met al weer een enorme zonnige dag.

Altijd lekker om zo de vakantie afsluiten, want je onthoud toch altijd het laatste.

Vanmorgen eerst ontbeten en daarna alvast uitgecheckt voor morgen. We mogen vannacht gewoon de sleutel afgeven bij de receptie die is hier 24 uur per etmaal open.
De bedoeling is om 04.00 uur Kroatische tijd weg te rijden. Het is dan in Nederland ook 04.00 uur.

Alles is dus geregeld, dus op naar het zwembad om daar het laatste extra bruine kleurtje toe te voegen aan onze bleke huidjes.

Het kleine briesje wat er stond en de een duik in het zwembad verzorgde voor heerlijke verkoeling. Zo houd ik het nog wel een paar weken vol.
Maar helaas ik ben de enige die nog een week vrij is.

Optie 1: ik ga mee terug.
Optie 2: ik blijf nog een week en vlieg terug.

We hebben hierover gestemd. Ik heb verloren dus ga mee terug.

Het is nu 18.00 uur en zijn net terug uit het zwembad ondanks dat het zonnetje nog lekker straalt.

Het is nu tijd om de boel weer een beetje te ordenen en alles in te pakken voor de reis van morgen. Wat betreft het avondeten zal ik jullie vast verklappen. Het wordt restjesdag.
Er is nog voldoende dus jullie zijn welkom.

Nu nog een paar opmerkelijke feitjes:

Eitje snoozen is een te hard gekookt ei.
Als je de rekening vraagt en je doet dat in het Nederlands begrijpen ze je niet.
Als er 1 koplamp stuk is zie je minder.
Als er bij zonsondergang te veel wolken zijn zie je de zon niet.
Als je zwemt wordt je nat en op water kun je niet lopen.

Voor de overige weetjes en feitjes praat ik jullie wel bij als ik jullie weer zie.

Ik zeg tot morgen of overmorgen met het laatste verhaal over de terugreis.

Groetjes van ons

O ja de bedoeling is dat het zonnetje en de warmte ook meekomt

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dora:
    6 augustus 2021
    Een hele goede reis morgen en doe voorzichtig om weer veilig thuis te komen Xxx
  2. Peter Van der Raad:
    6 augustus 2021